دوربین مداربسته لامپی چیست؟ درباره ویژگی آن چه می دانید؟

دوربین‌های لامپی یکی از انواع دوربین‌های نامحسوس هستند برای کسانی که نیاز دارند تا از دوربین‌هایی استفاده کنند که دیگران متوجه نشوند و بسیار پرکاربرد است. این نوع دوربین‌ها از نوع دوربین‌های بیسیم بوده که در ادامه علاوه بر توضیح دوربین مداربسته لامپی، در مورد قابلیت ها و قیمت و نصب آن نیز اطلاعات بیشتری را بیان خواهیم کرد.

 

دوربین لامپی

امروزه استفاده از دوربین برای ایجاد امنیت بیشتر و نظارت بهتر بر اماکن مختلفی مانند ساختمان‌های مسکونی، فروشگاه‌ها و سازمان‌ها بسیار رایج شده است. برندهای گوناگونی نیز در این حوزه فعالیت دارند. دوربین لامپی از انواع دوربین‌هایی است که موجب می‌شود تا دید 360 برای کاربر فراهم شود. این دوربین مانند دوربین‌های چشم ماهی، تصاویری پانورامایی دارد.

به طوری که می‌توان با استفاده از یکی از آن‌ها محیطی به وسعت 80 متر مربع را پوشش داد. دوربین‌‌های لامپی جزء پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در بازار بوده و دارای وایفای می‌باشد و می‌تواند تصاویر خود را از طریق P2P نیز به گوشی همراه انتقال دهد.

انواع دوربین های لامپی امکان نظارت به صورت نامحسوس را در مکان های تجاری، صنعتی و مسکونی فراهم می‌کنند. خاموش و روشن کردن دوربین‌های لامپی از راه دور نیز امکان پذیر است، ضمن آن که برخی از این دوربین‌ها دارای میکروفون و بلندگو بوده و می‌توانند صدای شما را در محیط پخش کنند.

از نظر قیمتی نیز این دوربین نسبت به بقیه دوربین ها قیمت مناسبی دارد. نصب آن نیز آسان بوده و مانند لامپ معمولی باید آن را در سرپیچ قرار داد.

 

 استفاده از دوربین لامپی با موبایل

بعد از قرار دادن لامپ در سرپیچ برای استفاده از این دوربین در گوشی با استفاده از اپلیکیشن، باید اپلیکیشن Icsee  را دانلود کنید. دانلود این اپلیکیشن رایگان است و پس از نصب امکان استفاده از تکنولوژی p2p را برای شما فراهم می‌کند. اپلیکیشن Icsee به گوشی‌های اندروید و ios سازگاری دارد.

 

اتصال دوربین لامپی به مودم

بعد از نصب دوربین لامپی، می‌توان آن را به وسیله هات اسپات به مودم متصل کرد. بعد از ورود به اپلیکیشن دوربین، صفحه جدیدی باز می‌شود که تصویر دوربین در آن قرار دارد. برای اتصال دوربین به مودم بر روی settings  کلیک کنید. بعد از ورود به صفحه تنظیمات Network Settings را انتخاب کنید و پس از آن Routing mode  را انتخاب کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *