کرکره برقی چیست؟

کرکره های برقی در مکان های مختلف اعم از پارکینگ ها،‌ پنجره ها، فروشگاه ها و … . مورد استفاده قرار می گیرند. که بسیار مقرون به صرفه است و شرایط نصب بسیار آسانی دارد.

 

کرکره دستی یا کرکره برقی

پنجره های کرکره ای برای افزایش ایمنی خانه ها گزینه ی مناسبی هستند. کرکره غلتکی با دو نوع  برقی و دستی، متناسب با نیاز شما و آنچه شما به دنبال آن هستید ، انتخاب می شوند.

 

کرکره برقی

کرکره برقی که توسط یک موتور کوچک کنترل می شود فقط با فشار یک دکمه باز و بسته می شود و با کنترل از راه دور یا پانل نصب شده روی دیوار خانه کنترل می شود. موتور مورد استفاده برای باز و بسته شدن کرکره های شما می تواند به برق و یا به صفحات خورشیدی مدرن متصل شود – برای بهره وری بیشتر انرژی.

 

 

مزایای کرکره برقی

  • سهولت در بازکردن و بستن کرکره ها
  • با دوام و محافظت فوق العاده در برابر مزاحمان
  • راحت باز و بسته می شود.
  • قابلیت استفاده از پنل های خورشیدی را دارد.

 

معایب کرکره برقی

  • ممکن است تحت تأثیر قطعی و خاموشی برق قرار گیرد.
  • به دلیل نیاز به قطعات بیشتر، گرانتر از کرکره های دستی است.

 

کرکره دستی

کرکره های دستی با دست باز و بسته می شوند که البته امروزه استفاده از آن کمتر شده است.

 

مزایای کرکره دستی

  • نیازی به برق نیست و همچنان در هنگام قطع برق یا خاموشی کار می کند.
  • ارزان تر از کرکره برقی است.

 

معایب کرکره دستی

  • باز کردن آن برای برخی افراد و افراد مسن دشوار است.

 

 

استفاده از کرکره ها در منازل

کرکره های امروزی ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم طوری طراحی شده اند که به راحتی با ظاهر خانه شما ترکیب شوند. امروزه می توانید با استفاده از تلفن همراه کرکره های خود را باز کنید، سنسورهایی نصب کنید که هنگام غروب آفتاب کرکره های شما را پایین می آورند. این کرکره ها اگر به درستی نصب شوند، تقریباً غیرقابل نفوذ هستند و ایمنی شما را تضمین می کنند. طراحی و میزان تهویه آنها بستگی به نوع ورق، اندازه و مواد استفاده شده در ساخت آنها دارد.

 

این کرکره های به طور گسترده ای به عنوان یکی از امکانات هوشمندی که می توانید برای خانه خود فراهم کنید، در نظر گرفته می شود و عملکردهای مختلفی را انجام می دهد، از جمله:

 

  • بازدارنده از مزاحمان
  • کاهش حرارت
  • کاهش نور و نویز

 

سایر مزایای کرکره برقی عبارتند از:

  • تشخیص موانع: در هنگام بروز موانع، موتور به طور خودکار متوقف می شود
  • محافظت در برابر یخ زدگی: در صورت بروز یخ زدگی به طور خودکار متوقف می شود تا از آسیب جلوگیری شود و کرکره های شما برای مدت طولانی تری کار کنند.
  • مقاوم در برابر خرابکاری: با نصب کرکره با اتصالات سفت و محکم، که در برابر نیروی بالابر تا 100 کیلوگرم مقاوم هستند، امنیت خانه شما تضمین می شود. شاتر به دلیل پیوندهای سفت و محکم از بیرون قابل برداشتن نیست.
  • نسبتاً بدون تنش: موتور آن بادوام است و کاملاً آب بندی شده است، هیچ عنصری که باعث خوردگی شود، وجود ندارد.

 

اگر نیازمند نصب یا تعمیر کرکره های دستی یا برقی هستید، با حسین الکتریک تماس بگیرید. تیم متخصص حسین الکتریک با نازلترین قیمت،‌ آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

 

4 دلیل خوب برای انتخاب کرکره برقی

به صورت متمرکز فرماندهی کنید:

مزایای استفاده  از کرکره های اتوماتیک این است که شما می توانید به صورت متمرکز فرماندهی کنید و با یک فرمان لمسی یا صوتی به سادگی هنگام بیرون آمدن از منزل یا محل کار همه کرکره ها را ببندید و هنگامی که برمی گردید دوباره آنها را باز کنید.

 

بهبود بهره وری انرژی:

عملکرد کرکره های برقی این گونه است که می توان آن ها  را با شرایط محیطی تطبیق دهید. در تابستان، به محض اینکه دمای داخل از 25 درجه سانتیگراد بیشتر شود، کرکره های برقی شما به طور خودکار بسته می شوند و مبلمان، حیوانات خانگی و گیاهان در برابر اشعه های خورشید محافظت می شوند و خانه خنک می ماند، همچنین نیاز به روشن کردن سیستم تهویه را به تأخیر می اندازید.

 

از خانه محافظت کنید:

عملکرد کرکره های برقی هنگامی که مسافرت هستید مانند صبح و شب عمل می کند، به گونه ای برای افراد خارج از خانه، به نظر می رسد که شما در منزل نیستید. شبیه سازی کرکره برقی مانند صبح و شب به گونه ایست که به طور خودکار هنگام صبح باز می شود. شب نیز بسته و چراغ ها طبق معمول روشن می شوند.

 

کنترل از راه دور:

کنترل از راه دور از مزایای کرکره های برقی است، زیرا مهم نیست کجا هستید و چه ساعتی است؟ شما می توانید با برنامه های مخصوص هوشمند، خانه خود را دیده و کرکره های خود را بررسی کنید و آنها را باز یا بسته کنید.

 

چرا کرکره برقی بسیار محبوب است ؟

از مزایای کرکره های برقی حفظ حریم خصوصی، امنیت، دکوراسیون و سیستم صرفه جویی در انرژی  است که مردم می توانند کرکره برقی را در اماکن خانگی و تجاری دلخواه خود نصب کنند.

 

در اینجا برخی از انواع مختلف کرکره ها را بررسی می کنیم

 

کرکره عایق بندی شده

بهترین گزینه برای صرفه جویی و حفاظت از انرژی در برابر آب و هوا، کرکره های عایق بندی هستند. آنها همچنین در برابر سر و صدای شدید محافظ هستند و  امنیت زیادی را به ارمغان می آورند. صنایعی شامل انبارها، گاراژها، غرفه ها، کارخانه ها، بنادر خودرو و …. تمایل به استفاده از کرکره عایق دار دارند.

 

کرکره های ایمنی

کرکره های امنیتی که انواع آلومینیومی یا فولادی دارند برای مصارف خانگی و تجاری استفاده می شوند. این کرکره ها از سرقت در برابر خسارت های مالی و خرابکاری جلوگیری کرده و همچنین سطح امنیت را افزایش میدهند. کرکره های امنیتی به طور قابل ملاحظه ای مدت زمانی را که مجرم برای دسترسی به ساختمان صرف می کند، افزایش می دهند و به همین دلیل برای فروشگاه ها، گاراژها، انبارها و بسیاری مکان های گزینه مناسبی هستند.

 

کرکره های تجاری

کرکره های تجاری از خواص صنعتی و تجاری ساخته می شوند. آنها معمولا با فولاد گالوانیزه ساخته شده اند تا خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد آب بودن پیدا کنند. کرکره های تجاری ملموس تر هستند زیرا برای انبارها و نمای مغازه مناسب هستند، هرچند که می توان  از آنها در مصارف عمومی نیز استفاده کرد.

 

کرکره های صنعتی

به منظور افزایش سطح امنیت و حفاظت بالای ساختمان های بزرگ صنعتی از کرکره های صنعتی استفاده می شود. برای افزایش امنیت معمولا سیستم های امنیتی اضافی و پیچ و مهره های قفل کننده به کار می رود. آنها معمولا به صورت داخلی یا خارجی برای جلوگیری از خرابکاری یا دسترسی غیر مجاز تعبیه می شوند.

 

قیمت کرکره برقی و تعمیر آن

با توجه به تنوع و گوناگونی کرکره برقی در بازار و تغییر نرخ مداوم،‌ لطفا جهت دریافت قیمت و تعرفه تعمیر کرکره برقی با مشاورین مجرب مجموعه حسین الکتریک تماس بگیرید.

 

 

تعمیرات تخصصی انواع کرکره برقی حسین الکتریک

با افزایش روز افزون استفاده از انواع کرکره برقی نیاز به تعمیر این کرکره ها امری ضروری است. مجموعه حسین الکتریک با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه و با بکارگیری تکنسین های مجرب توانسته خدماتی امن و حرفه ای را برای تعمیر کرکره های برقی، به شما عزیزان ارائه کند.  شما می­توانید در صورت نیاز به تعمیر و نصب انواع کرکره برقی، به صورت شبانه روزی ‌با شماره 021-66199043 با ما در تماس باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *